Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

ευτυχία...

Δύσκολη λέξη και συνάμα δύσκολη στην πράξη!Πόσοι άνθρωποι είναι ευτυχισμένοι?Κανείς κατά την ταπεινή μου άποψη,διότι στις μέρες μας επικρατούν άλλα ιδεώδη και οι άνθρωποι είναι υλιστές!Ψάχνουν να βρούν αυτό που θα τους κάνει να χαμογελάσουν μέσα σε ένα κατάστημα ρούχων,ηλεκτρονικών κλπ για ποιο λόγο?Για να ικανοποιήσουν τον υλισμό τους,την αδηφαγία τους!Και κάθε μήνα νέο κινητό,γιατί το άλλο είναι πιο παλιό,νέο λάπτοπ,νέο αμάξι και αμέσως είμαστε ευτυχισμένοι γιατί πήραμε αυτό που θέλαμε...Αυταπάτες....Αυτό γίνεται για να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας πως αυτό που πραγματικά μας λείπει δεν είναι και προτεραιότητα...Έχουμε ξεχάσει να βάζουμε στόχους,να κάνουμε όνειρα και να τα κυνηγάμε...Αυτό λέω διαρκώς στον έρωτα της ζωής μου και στην κολλητή μου...Χαλαρώστε,απολαύστε την ζωή μέσα απο τα πιο απλά πράγματα,εκεί είναι η ουσία...Δώστε αγάπη,πείτε σ'αγαπώ,αγκαλιάστε έναν φίλο σας απροσδόκητα,χαμογελάστε,μην γκρινιάζετε που είστε στην ουρά για μια δουλειά σας,πείτε ευχαριστώ,μυρίστε ένα λουλούδι,ακούστε το αγαπημένο σας τραγούδι,κάντε έρωτα με τον άνθρωπο σας,όλα αυτά αλήθεια δεν αξίζουν τον κόπο να προσπαθεί κανείς?
Εντάξει κατανοώ ότι υπάρχουν προβλήματα στην ζωή,αλλά και πότε δεν θα υπάρχουν?Αν κοιτάξουμε να είμαστε καλύτεροι μέσα μας,όλα διορθώνονται!Καμμιά φορά η κολλητή μου με ζηλεύει για τον δυναμισμό μου και θέλει να μου μοιάσει και της λέω πάντα να παίρνει τα στοιχεία που της αρέσουν από μένα και να τα κάνει δικά της,να είναι ο εαυτός της,όχι κάποια μεταλλαγμένη μου φίλη!Της έχω κάνει πολύ καλό το παραδέχομαι και είναι από τα ελάχιστα άτομα που με δέχονται για τον χαρακτήρα μου!!Το ίδιο βέβαια κάνω κι εγώ και υπάρχει αλληλοεκτίμηση και κατανόηση!Νιώθω ευτυχισμένη που μπορώ να κοιτάζομαι στον καθρέφτη κάθε πρωί και να λέω πως το καλύτερο που έχω είναι τα παιδιά μου...Αυτά με κάνουν να χαμογελώ και να λέω ''θαύμα''!!!Η αγάπη......ο έρωτας....η φιλία..... όλα αυτά μας κάνουν ευτυχισμένους,αλλά πάντα πρέπει να επιλέγουμε τι είναι καλύτερο για μας,για να νιώθουμε έστω και για λίγο χαρούμενοι...

2 σχόλια:

  1. Βρε μπας και είσαι δικό μου παιδάκι και δεν το ξέρω; έτσι αγάπη μου , καλή διάθεση , καλοπροαίρετη ψυχή και κυρίως προσπάθεια να βάλουμε χρώμα στη ζωή μας.Τα δύσκολα πάντα θα υπάρχουν μα ..χωρίς αυτά πως θα χαιρόμασταν τα εύκολα που έρχονται; σε καλωσορίζω στα μπλοκ καλή μου , χρειαζόμαστε άτομα με θετική ενέργεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχτίδα μου καλώς σε βρήκα!Χαίρομαι που σου άρεσε αυτό που έγραψα!Μου αρέσει να μοιράζομαι τις σκέψεις μου και κατόπιν παροτρύνσεως μιας καλής φίλης που σε θαυμάζει,αποφάσισα να κάνω κι εγώ το δικό μου ιστολόγιο σκέψεων...Καλή σου μέρα με χαμόγελα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή